niedziela, 20 września 2015

Tęsknota - gify animowane obrazki




Czuję Twój smak, słyszę jak bije serce
Czuję Twój dotyk i mówisz do mnie jeszcze
Teraz wiem,za czym tak naprawdę tęsknię
Gdzieś w oddali miłość moja,
cała ciepłem wypełniona.
A ja tęsknię tutaj sam,
choć Ją ciągle w sercu mam.
Kiedy nie ma Ciebie,
Smutno płynie czas.
Nie ma gwiazd na niebie,
Nawet księżyc zgasł,
Ciągle pada deszcz,
Wolniej krąży ziemia,
Płaczą  gałęzie drzew.
Kiedy Ciebie nie ma,
Smutek pada cieniem
Na pola i lasy.
Kiedy nie ma Ciebie,
Nie ma Twoich słów,
Tylko są  marzenia.
Kiedy ujrzę Cie znów?

Kiedy poczuję bicie Twojego serca znów?
Chciałabym poczuć je już...
Jesteśmy tak daleko od siebie, 
ja bardzo tęsknie do Ciebie,
nie widzimy się codziennie,
lecz gdy zobaczymy się ponownie 
wynagrodzę Ci to będzie cudownie..
Myślę o Tobie 
dniem i nocą,
Gdy blade gwiazdy 
na niebie migoczą.
Z radością słucham 
dźwięku Twego imienia:
Kocham,tęsknię 
i ślę pozdrowienia.
Patrzę w gwiazdy z utęsknieniem
za Twym głosem i spojrzeniem
chcę znowu spotkać się z Tobą
jako najukochańszą osobą!
Piszę ten wierszyk
Różnych słów dobieram
Gdy myślę o Tobie
Z tęsknoty umieram
Serce sercu daje,
serce w sercu pozostaje.
Serce tęskni,serce drży.
jeśli kochasz - napisz mi!
Tak bardzo tęsknię za Tobą...
Tak bardzo smutno mi jest... 
Im więcej o Tobie myślę...
Tym więcej płynie łez...
Nie wiem co już ze sobą robić mam...
Nie mam ochoty nawet na łzy...
Tak w smutku tyle czasu trwam...
Tak mi ponuro mijają bez Ciebie dni...

Telefonik cicho puka,
a mój zasięg Ciebie szuka.
Smsy szepczą skromnie,
tęsknię bardzo napisz do mnie...


Tęsknota jest straszliwa,
gdy myśl w dal ucieka,gdy się kogoś kocha,lecz kocha się z daleka.Pozostawisz wspomnienia,które już nie wrócą,które serca ranią i tak bardzo smucą.

Żyjemy by marzyć,
żyjemy by śnić.
Żyjemy by kochać
i szczęśliwymi być.
Żyjemy by śmiać się
i płakać czasami.
Żyjemy by myśleć
i tęsknić za kimś nocami.











































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz